Härlig morgon!

Idag åkte vinterjackan på. Vi hade +0,5 i morse när vi skulle cykla. Kallt och skönt. Va väldigt ovant att ha en sån tjock jacka på sig men de funka ;) 
Va även livrädd att de skulle vara halt när jag cykla men de va tort och fint! Som tur va...! 

Idag är det FREEEEEDAG!!! Linnea planera redan igår vad vi skulle äta som fredagsmys. "Pappa ska äta chips och jag ska äta glass och mamma ska äta morötter". Hehe... 

Morötter och dipp e faktiskt väldigt gött! (Men står de en påse godis bredvid så åker ju handen hellre i den) haha... Men ikväll blir de morötter med go dipp framför Dobidoo! Hihi...! 

Middag vet jag inte vad vi ska äta. Såg ett gott recept med pasta och svampsås och spenat till. Såg väääälidigt gott ut.  Tror inte Linnea gillar de men man får la försöka... Jaja... Vi får se! 

Denna månaden ska vi ju även till The Reef. Ska bli så himla skoj! Och med Jessica-familjen med. Då blir de ännu roligare! Åka stenabåt och spela på enarmade banditer...! (Wohooo...!)  de e va jag ser fram emot! Haha... Att studsa runt i baddräkt längtar jag la inte så jätte mycket till. Men vad gör man inte för lilla L... Hon kommer säkert tycka de e skitskoj! 

Ändrade planer ikväll: Ska hem till Hanna ist och tjöta. Jimmie får spela gta5 med Alexander. Så blir han nöjd med ;) 

Ne nu blir de snart mer jobb innan jag tar heeeelg!!! (Å va jag längtar) 
Todiloo!

Piraten jag hämta på dagis igår. Dom hade fått ansiktena målade :) De va en nöjd tjej som fick vara pirat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback