Mår illa och är ledsen

Läste en grej som en kompis på fb la ut. Och bara tanken på den artikeln gör att jag vill kräkas rakt ut. En gubbe på 40 år som gift sig med en 8 åring. VA FAN??? Bara där är de ju helt skruvat. (Och nej, detta är inte i Sverige) men de sjuka slutar inte där (mår illa) Gissa vad dom gjorde på bröllopsnatten?? Denna stackars tös säger jag bara! Äckel gubbe som borde dö. 

Flickan dog av inre skador på bröllopsnatten. 

Undrar hur föräldrarna mår? Hoppas dom mår skit! 
Hela magen vände ut och in på mig när jag läste och jag ville bara gråta. Arg blev jag med. 
Inte lätt att bli av med pedofiler världen över när de i vissa länder är tillåtet!!!! 

Ne som sagt: Illa mående, arg och ledsen!!! 

(Läs hela artikeln)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback