Onsdag. Mitt i veckan. Snart helg.

Nu e jag mätt efter att ha ätit lunch. Lax, ris och sås. Mumma! 
Snuvig e jag ännu. Fast inte seg i huvudet som man kan vara när man är förkyld så jag hoppas den snart är över. 

Apt idag till kl 17. Segt men ändå bra. Hehe... 
Hämta Linnea sent bara. De e mindre kul. Men vad ska man göra? 

Förresten! Någon som är sugen på att köpa min bil? E så trött på den nu. Vill ha en annan. Måste va kombi. Så tråkiga pengar bara. 

Vägde mig igår förresten. -1kg. :) Så fort denna förkylning gett sig ska jag ut å och gå/jogga. Och till gymmet. Saknar de nu. Inte vart där på sket länge :( 

Ne nu har jag inget mer å skriva. Så hej då då! 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback