Onsdag

Känns som måndag idag och då är det väldigt skönt att tänka på att det faktiskt är onsdag!! Hihi!!! 

Va hemma med Linnea både måndag och tisdag. Men nu är hon frisk och tillbaka på dagis. Gött att bara jobba tre dagar denna vecka.... 
Och på fredag får jag lön med! Så himla gott! Den är så välkommen så! Ska köpa overall till Linnea tänkte jag på lördag. Och mössa och vantar och annat smått och gott som behövs nu när kylan kommer. 

I morse när jag skulle cykla till jobbet så stod jag och fundera om jag skulle ta vinterjackan eller min "höst"jacka... Men de blev höstjackan. Även om de bara va +3 grader så blir man ju varm när man cyklar. Och snorig... Fick stanna en gång för att snyta mig... Haha... 

Men längtar tills jag ska ha på mig min vinterjacka. (Bara för att den är ny) haha... Och himla snygg! Annars hade jag ju inte köpt den :P 

Gillar att de mörknar lite tidigare på kvällarna med så man kan tända lite ljus och lampor i lägenheten. (Ännu mysigare om de vart i ett hus) 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på efter jobbet. Längesedan vi va på leklandet. Kanske skulle åka dit? Om vi hinner? Vi får se...

Nu ska jag snart jobba igen! 
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback