Seeeeeg dag eller?!!

Denna dagen kan inte gå saktare... Jag vill bara hem hem hem. 
Måste erkänna att de känns jobbigt att någon annan ska jobba i köket i morgon. Vet inte varför men bara e så! Haha... 

Idag va de köttkorv till barnen. Vet inte om det är någon favorit hos dom. Får se sen om de tog slut eller ej :) 

Sa jag de att jag jobbar till 15.30 idag? Hehe... Jag ska jobba extra. Å de skulle tydligen Hanna med, men till 17.30. Olika hur länge man jobbar när man ska jobba över/extra! Haha... 

Måste fixa min telefon snart med. Skulle gjort de efter semestern sa jag men det har änna inte blivit så. Pengarna har gått till annat. Blir la början på nästa år som jag får gjort de! :P 

Tacopaj till lunch idag. Fy fan va gott det är...! Så nu e jag mätt...! 

Hej så länge!

Kommentarer
Emelie säger:

iPhonebutiken på Linnégatan gjorde min på 30 minuter för 1500. :)

2013-09-12 | 17:00:19
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback