Sista september

I morgon är det oktober månad. De går fort! Snart är det jul!! Hihi..! 
Men först ska vi till Spanien. Om exakt 50 dagar :) Va lite det  lät!! Ska bli så skönt... Och mindre än 2 veckor tills vi ska till the Reef :D Ska oxå bli himla skoj! Minisemester! 

I helgen hade jag och Linnea egentid med varandra. Säger man så? Haha... Jaja ni fattar vad jag menar... På lördagen åkte vi och köpte overall till henne med Netten Jesper och Jennifer. Köpte även en stor godispåse... Fy fan va gott... Till Linnea! men jag smaka lite... 
Söndagen åkte vi och hälsa på Pernilla som har en son i samma ålder som Linnea. Hon har även en dotter på 3 mån och jag trodde jag skulle gosa bebis men hon va ganska stor! Hehe.. Eller de kanske beror på vad man jämför med. Men fick gosat lite ändå. 

På eftermiddagen tog vi med Hanna till klädkällaren en snabbis.  Hitta mössa till L och lite annat smått och gott. 
Sen på kvällen kom Jimmie hem och vi satt i soffan allihopa och mös tills Linnea somna. 

Jimmie somna på soffan och jag gick och la mig i sängen. Vid 22-23 tiden någon gång kom Linnea in och sa att hon va törstig. Och efter de la hon sig bredvid mig. (Mysigt, även om hon sover som en propeller) 

Längtar tills jag ska hämta henne på dagis idag. Vart med henne hela helgen och ändå längtar man extra mycket idag. Konstigt :) fattar inte hur föräldrar som har varannan vecka klarar sig... 

Snart är rasten slut och då ska här diskas. Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback