Vad är det med mig?

Vakna kl 05.00 idag med och kände att jag inte kan somna om.. Sov på soffan i natt i och för sig för Jimmie snarka som en gnu... Å sängen är ju tusen gånger goare. Men sovit dåligt i natt med. Va fullmåne i natt med så kanske va därför? 

Jaja... De e fredag och snart ledig i två dagar. Hihi... Då blir de kalas för P och dans för Linnea på lördag. Söndag vet jag inte riktigt. Jo! Kanske skulle ta å måla bordet och stolarna som står ute i Lycke. Så blir dom av med de oxå. 

Snart vart vaken i 30 min redan. Jag vill ha så lång fredag som möjligt... De är därför... Haha eller inte. Sova får jag göra när jag blir pensionär. Å gud vad jag ska sova då! Lägga mig sent och sova fram till 12. Som när man va yngre. Ibland längtar jag tills jag ska bli pensionär. Ledig hela tiden. Kanske passa barnbarn lite då och då? Hoppas Jimmie och jag är tillsammans fortfarande då :) och att vi bor i hus. För då måste vi la iaf kunnat spara ihop till ett?!?? Haha... 

Ne dags att gå upp så man kan starta dagen och sedan ta helg! 

Från igår. Linnea tyckte de va jätte kul 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback