Fredag morgon

Här ligger jag vaken själv och hör fåglarna på utsidan. Linnea och Jimmie sover ännu. Idag är de fredag och första veckan som gravidledig är snart över. Det känns lite konstigt ännu att gå hemma när L är på dagis. Känns som man skolkar från jobbet, fast man verkligen inte för de! Hehe.... 

Men dessa veckor år nog bra. Då kan man längta mer till bebis och förbereda sig på förlossningen. Just nu är jag inte redo för förlossning! Tror jag är de vissa gånger men så får man någon samandragning eller nått och de gör ont i magen och jag tänker: JAG VILL INTE! Haha... Så att om jag är hemma nu dessa veckor innan så hinner jag tröttna på att vara tjock och otymplig. Och längta efter bebis så klart. Men de sista gör jag redan :) Ska bli så spännande att se om det är en tjej eller kille! 

Nätterna är redan jobbiga. Antingen sova på höger sida eller vänster sida... Jag som älskat att ligga på mage eller rygg... Ligger jag på rygg blir det jobbigt att andas. Men skit i de! Jag är inne i vecka 33 nu så 7 veckor kvar till bf och skulle jag gå över tiden så är de ju Max 2-3 veckor efter de? Har jag för mig... 

Idag ska jag köpa present till L. Hitta en fin cykel på blocket och hon som sålde den va hemma under dagen så jag ska hämta den när hon är på dagis! Perfekt! Se om jag hittar bara. Ladda hem en gps på AppStore igår så får se om den funkar! Är värdelös på att läsa mig fram till vägen på typ eniro. Tackar vet jag gps! Brukar alltid ha Jimmies telefon med gps men denna gången är han inte med. Önska mig lycka till! Haha... Hoppas bara cykeln va lika fin i verkligheten som på bilden! :) 

Vad händer annars i helgen? Har ingen aning vad vi ska hitta på. Ska tydligen bli skitvädret hela helgen med så de va la roligt.... Är så skönt att vara ute till klockan 18 på kvällarna. Linnea nämner inte ens Bolibompa. Sandlådan och kompisarna på gården är roligare. Tur de... Haha... 

Ne nu ska jag duka fram frukost och se om sömntutorna vaknar...! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback