God morgon!

Idag är det torsdag och magen och jag går in i ny vecka! Känns som veckorna rullar på bra :) snart är det påsk och snart fyller Linnea år och sen fyller jag år och sen kommer bebis... Typ... Haha... Går in i vecka 33, kanske jag ska skriva med! Hehe... 

Lämnat Linnea på dagis och nu ligger jag i sängen och kollar Nyhetsmorgon. Eller det är på i bakgrunden medans jag "leker" med telefonen. Linnea blev jätte ledsen när jag lämna henne på dagis idag... Känns alltid jobbigt när hon blir ledsen. Och kanske speciellt nu när man har hormoner högt över öronen som hoppar och har sig. Ena stunden vill man gråta, eller har lättare att gråta för småsaker... Ena stunden är man arg... Så härligt! Haha... Så när Linnea va ledsen ville jag bara gråta jag med! Hehe... 

Ska man göra idag då? Funderar på att åka och köpa inbjudningskort för linneas kalas. Men får ta de när Linnea är med. Vet inte vad hon vill ha för kort..bäst att vänta så hon är med! Haha... 

Håller ju på att fixar ett dockhus till Linnea tills hon fyller år. Mitt och Hannas gamla. De kanske jag ska passa på att måla idag?? Och välja tapeter... Jo så får de bli! 
Hörs!
 
Denna bilden hitta Jimmie på fb (tror jag de va?) stämmer så himla bra!! Känns som bebis kör en blandning av karate boxning och fotboll väldigt ofta i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback