Torsdag och vecka 36

Funderade på om man skulle ta upp spjälsängen och montera ihop den. Men så kom jag på att den står typ längst in i förrådet. Någon stans i mitten av förrådet, längst med väggen, ska den stå... Så det får bli en annan dag! Hehe... Bebis kommer la inte än på ett tag... 

Går ju faktiskt in i vecka 36 idag! Så 4 veckor till bf! Undra om jag kommer va med på Kungälvs cruisingen eller är å föder? Jag har bf den 28 och cruisingen är den 24. Kommer nog klara av att vara med på dagen...( Kvällen är jag inte så noga med...! Haha... ) kommer säkert gå över massa dagar med denna med. E så nyfiken vissa stunder om det är en kille eller tjej... Men ska inte ta reda på det. Ska hålla mig tills jag får se h"n. 

I morgon är Linnea ledig från dagis. Ska på fyraårskontroll vid nio så tänkte de inte va någon ide att lämna henne på dagis efter de. Istället åker vi in på marknaden som är i Kungälv och tittar på den :). Och efter det HOPPAS jag att det kommer en och köper min bil. Han har sagt att han ska komma så jag håller tummarna för de! Slipper man ha den i bakhuvudet hela tiden. Kan jag fokusera på linneas kalas istället! 

På lördag kommer släktingarna och firar (lånat Lycke så vi är där)  och på söndag är det barnkalas hemma hos oss. Wiiiii.... Full rulle! Fick handlat idag iaf. Och bära upp allt va som ett träningspass i sig. Tur man är envis! Haha... 

Nu ska jag busa med Linnea lite. Är som en klätterapa på mig nu... Jag sitter på balkongen och försöker svalka mina elementfötter.... 
Hejsvej!!! 

Kommentarer
Anonym säger:

Lånat Lycke? Vad betyder det? :D Visste inte att det va marknad idag, kul :D

2014-04-25 | 08:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback