85 dagar

Idag är det "bara" 85 dagar tills vi får huset. Förhoppningsvis så kan vi flytta tidigare om nån tar våran lägenhet innan! Men den chansen är inte stor. Så lika bra att ställa in sig på att flytta i nov! Blir ju jul i huset iaf :) 

Idag har jag lovat Linnea att vi ska cykla om de är fint väder. Eller om de inte regnar sa jag... Ska bli kul! Regnar inte än så länge iaf! 

Just nu sitter hon och pysslar och Ville sitter på köksbordet i babysittern. Då har han full koll. Hehe... 

Måste ner i källaren idag med och se om jag får fram flyttlådorna som vi har där. Dom står la längst in längst ner säkert. Får rota fram dom på nått sätt. 

En från Förbo va här igår och besiktade våran lägenhet inför flytt. Gick väldigt bra för han påpekade bara de som vi visste vi va tvungna att fixa så de va en lättnad! Skönt att få fixat de innan vi ska flytta. Så man inte står där samma vecka typ... 

Ne nu ska jag göra annat! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback