Alla ska ha sommarbarn!

Idag fick jag reda på att en till ska ha barn. Ca 3 veckor efter mig :) alla som är gravida ska ha i maj eller juni känns det som. Kul! Bara det inte blir fullt på bb! Haha... :P 
Bland annat så ska en gammal klasskamrat oxå ha i slutet av maj! Detta blir kul! 

Snöa ute förut! Himla mysigt tycker jag! Tyvärr är det intet pulkaväder. Är för lite snö... Än så länge! Hihi... Linnea åkte pulka igår till city gross. Dom skottar ju inte gångbanorna lika bra som vägarna så hon åkte på den ner! Hihi... Eller jag drog henne rättare sagt :P 
Jimmie var med så han fick dra henne hemåt. Hon somna gott på kvällen sen. 

I morgon är det fredag. Hur jävla gött är det!!!? Ser mest fram emot att ligga i sängen längre än till klockan 05.15. 
Jag vet... Evigt tjöt om mitt sovande och icke sovande! Men så är det just nu. Haha... På tal om det! Linnea kom in till mig i natt. Tror ni jag gick in och la henne i SIN säng??? Om ni tror det så har ni fel... Haha... Jag orkade inte. Plus att jag vill köpa goare bäddmadrass till henne innan... Och det får bli när lönen kommer. SEN ska jag vara stenhård... :P 

Åh snart är min rast slut... Jag vill hem nu... Men vill inte jobba i 1,5 timma till... Lika bra att sätta igång så man kommer hem och att det snart är fredag... Haha... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback