Bara tisdag

Tisdag är nog den dagen jag längtar mest till fredag. Det känns så OERHÖÖÖÖRT långt kvar dit... Men jag är ledig på torsdag så de blir en kort vecka på ett sätt ändå. Hehe... 

Hitta en sån fin tröja på hm. Va inne på deras hemsida och fönstershoppa. Hitta fler kläder men just denna fastnade jag för. 

Visst är den fin? Får nog åka till någon hm och prova den lite... Kanske köpa den med. Man har ju inte direkt en fet plånbok just nu dessa dagar innan löning! Ska bli så gött med lön. Älskar lön! Haha... 

"Snart" går jag på mammaledig med. Slutet av mars början av april kanske? Känns så overkligt... Men skönt. Håller på för fullt med att fixa inför vikarien som ska vara här under året som jag är borta. känns oxå konstigt att lämna köket till någon annan... Men jag får ju vara hemma och gosa bebis och Linnea så jag ska nog överleva! Haha... 

Nu ska jag snart jobba igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback