Bebis bebis bebis!

Äntligen dags för ultraljudet idag! Jag va skitnervös för att det skulle vara nått fel på bumlingen. Men när vi satt i väntrummet så kände jag mig lugn. Skulle bara bli kul att se hen ;) 

(Jag tror det är en kille. Vad tror ni? ) 

Allt såg bra ut och bf ändrades till 28 maj istället för 20 som var sagt innan. Men jag tror det blir ett juni barn ändå... Lär ju gå över denna gången med :) 

När vi var på väg in i väntrummet gick vi om en kvinna och hennes man och hon hade värkar och skulle till förlossningen. Gick 2 steg och stannade och andades genom värkarna osv.. Jag var inte avundsjuk! Men jag är ju inte "klar" än så jag är inte redo för att föda ännu...
Fråga mig igen i maj! Haha... Då kanske jag vill föda! Hehe... 

Men de va fräckt att se. På nått konstigt sätt... Haha... 

Nu kollar vi Barnkanalen jag och Linnea. Snart sova hoppas jag... Haha... 


Tror ni det är kille eller tjej?

Kommentarer
Emelie säger:

Jag tror också kille! 😃 Jag tror inte jag hade klarat att vänta med att kolla könet när möjligheten finns. Men ändå fräckt när
Dagen väl kommer och man äntligen får veta. Spännande!

2014-01-02 | 19:04:25
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu
hanna säger:

Tjej =)

2014-01-03 | 06:19:51
Jeanette säger:

Helt klart en tjej

2014-01-03 | 20:29:53
Anonym säger:

Tjej:)

2014-01-04 | 00:45:56
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
maria eek säger:

Jag gissar på en liten kille :)

2014-01-06 | 21:06:56
Bloggadress: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback