Hejsan

Snart har hela min rast gått. Fastnade på en blogg där hon tipsa på hur man gör en "extra god kladdkaka". Så jag va tvungen att läsa hur hon gjorde. Kul om man kan få lite tips och idéer! Men det fick jag inte... Håller mig till mitt gamla vanliga recept! Haha... 

Idag är det onsdag (för er som missat. ) rätt sida av veckan -igen! 

Igår bakade jag chokladbollar medans Linnea bada. Så hon blev glatt överraskad när hon fick smaka efter middagen senare. Sluka två stycken på 1 min... Haha... (Så lik mamma! ) hahaha...! Kanske man ska baka kladdkaka idag? De e ju jävligt gött... Men ne... Får lugna mig på den fronten... Kommer ju annars bli ännu fetare än vad jag ändå kommer bli! Å de är ju onödigt... 

Ska testa ett annat recept på köttfärslimpa idag förresten. Hitta ett härom dagen som jag bidde väldigt sugen på! Man skulle blanda köttfärsen med matlagningsgrädde och kryddor och platta ut. Sen fylla med ost och skinka och rulla ihop som en rulltårta. Och sen in i ugnen då... Hur gött lät inte de då??? Ja, det såg väldigt gott ut på bilden som var bredvid i alla fall.... 

Nu ska jag jobba igen. Låter som dom börjar bli klara där ute :) 
(Snart går jag hem!!! Hihi..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback