Magont

Fick så himla ont i magen förut. Kunde inte ha byxorna på magen så fick änna dra ner dom. Jätte obekvämt men de släppte lite i magen för stunden iaf... Nu har jag ätit men de verkar inte gå över.. Lagt mig i en soffa och tänkte passa på att vila mig. 

Ringde Jessica förut och fick klagat av mig :P Stackars dig Jessica! Hehe... Klaga på lite allt möjligt och då är det skönt att ha ett lyssnande öra hihi... 

Snö ute idag ja! Än så länge ligger den kvar men skulle bli plusgrader ute i morgon så den försvinner nog snart. Tyvärr...! Jag tycker den kan få ligga nu ett tag. Några minus och snö ute så vi slipper regn och grådassigt väder. 

Linnea tyckte tomten skulle komma igen nu när de är snö.. Hehe.. 

Kollade på outsiders på femman igår. Människor som opererar sig för att hålla sig unga... Tyckte bara dom såg läskiga ut. Kanske inte såg ut som 60+ men syns ju att dom är opererade. Ne fy fan... Klart man ska bli gammal! Såg halva programmet bara för sen orkade jag inte hålla ögonen öppna... 

Nu ska jag vila tills jag börjar jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback