Onsdag men känns som tisdag

När man "hoppar över" att jobba en dag blir man lite veckovild. Eller iaf jag. Får tänka flera gånger var det onsdag idag eller är det tisdag??? Men det är onsdag. De vet jag nu :) hehe.. (För stunden) 

Fått på mig dom större byxorna och dom funkar kanon hittills. Har inte ont i magen iaf och det är ju bra! 

Ska till mvc idag. Undra om man får höra hjärtat idag då? Eller när börjar man med det med andra barnet? Ska iaf kolla mitt järnvärde. Gör man tydligen efter halva gravtiden.  Kollade det i början med men hade så bra så jag slapp ta järntabletter. Tror jag slipper denna gången med. Slapp med Linnea hela graviditeten så hoppas på samma tur denna gång :) annars vet jag inte vad barnmorskan ska göra idag. Jaja... Det märker vi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback