Vad gör jag?

Idag är en sån där dag man undrar varför gick jag ens upp ur sängen?? Inte för att allt går åt helvete eller så utan för att jag är så jävla snorig. Ögonen rinner och det kittlar i näsan... Känner mig allmänt läcker! Igår när vi kom hem, jag och Linnea, så va jag mer död än levande. Linnea va trött och grinig med så vi la oss och vila och somna en timma. De va skönt! Fick ny energi och gick ut och slängde skräp. 
Rensade min garderob och la undan kläder jag inte kan ha just nu och la in kläder som jag kan ha nu. Slipper jag rota runt varje gång jag ska ha något. 

Sen när klockan var 8 var jag död igen. Jimmie va på innebandy så jag och Linnea la oss i soffan med täcke och kollade på...? Ja va fan kollade vi på?? Kommer inte ens ihåg... Haha... La henne i sin säng när hon somnat och jag la mig i min efteråt och somna på 2sek.  

Men detta va la intressant att läsa. Jaja... Jag behövde klaga av mig lite och få lite sympati om hur synd det är om mig... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback