Vecka 24!

Gick visst in i vecka 24 idag :) Tur jag har en app som påminner mig! 
Vissa dagar längtar jag så jag dör tills att bebisen ska komma. Andra dagar hinner jag inte ens tänka på att jag är gravid. De kommer på kvällarna när man satt sig i soffan och är trött som bara den och man känner sparkar och gupp i magen. Då blir man glad och alldeles varm i hela kroppen! Älskar det! 

Tycker att magen inte behöver växa mer nu... :) nu är den lagom. Lagom stor att röra sig i och lagom klumpig... Haha... 

Idag mår jag mycket bättre. Förkylningen är nästan borta. Tät i näsan bara då det är lite svårt att andas när man äter. Men lite nässpray på de när man kommer hem så ska la de ordna sig med! 

Fick storhandlat igår med! Äntligen. Linnea va på gott humör hela affären och så mötte vi mamma och pappa där med och då blev hon ännu käkare! 
Köpte en hel röding dom hade extra pris på. Tror aldrig jag har gjort hel fisk i ugn, men de får bli något att testa idag! Googla lite recept så man fick lite idéer så jag ska linda in den i folie iaf. Massa dill och salt och peppar. Och koktpotatid till det och romsås kanske? Fi fasen vad gott (hoppas jag) Annars blir det pizza... Haha... 

Nu ska jag snart jobba igen så ska passa på att inte göra nått nu en stund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback