Jag är uttråkad

Regn. Vad kom de ifrån?? Vart hur fint väder som helst i flera dagar och idag strax efter lunch öppnades himlen och det är översvämning på gården och det haglade som satan och träden låg nästan Längst med backen! 

Nu är det helt stilla ute... Allt är blött men stilla. Blåser inte nått. Tycker solen kan komma fram igen. Men så blir det nog inte. 

Nu fick jag hicka med! 

Ville sover i ena soffan och Jimmie i andra. Linnea sitter bredvid Ville och kollar film på youtube på min gamla telefon. Ska man ut och gå en sväng kanske? Har så tråkigt... Jag sitter på balkongen med fötterna i högläge. Äta kan man oxå göra... De är kul... Ja vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback