Fredag och semester

Idag har de vart en konstig dag vädermässigt. Spöregn till tusen ena stunden och sen solsken och sket varmt andra. Vi tog (som vanligt nu för tiden) sovmorgon och segstart med frukost. Sen ville Linnea ut på gården men jag fick hejdat henne för hon hade inte klätt på sig eller borstat tänderna... Men det hade hon inte lika bråttom med så vi satte oss i soffan och myste lite. Passade på när Ville sov i vagnen :) Då kom första regnskuren och himlen verkligen öppnade sig. Linnea ville springa i regnet så hon tog på sig bikinitrosor och kutade ut i regn och pölar! Haha... 



Koffe (granne mitt emot) öppnade sin dörr och sa att hon va galen! Haha... Finns inte mycket annat att göra sa jag då. Då tyckte han att hon kunde komma och leka hos dom om hon ville. Och det ville hon. Så på med kläder och då slutade det regna och solen kom fram men Linnea sprang över ändå. Ville sov fortfarande så jag tog fram dammsugan och tvättade golven med. Skönt att ha de gjort! Heh... 

Åkte även och handla idag. Känns som vi e på city gross varje dag och varenda personal vet vem Linnea e så vi åkte till maxi och handla. Haha... 
Tog en sväng in till garden center i Kungälv som hade 50% på blommor och jag hittade två till vardagsrummet. En som luktar jätte mycket. Gott men starkt! Haha... Träffade en mamma där med som jag gick i samma mamma grupp med när Linnea va liten. Kul att höra vad hon gjorde nu för tiden. 

Idag gick Jimmie på semester med! Tre veckor har han nu. Har inget speciellt planerat så vi får se vad vi hittar på! :)

Just nu ligger jag i soffan med Ville på magen. Som verkar hungrig nu.. Så måste dra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback