Hello måndag

Jimmie somna på soffan vid halv nio igår och Linnea vägrade sova. Så vid 22-tiden la vi oss i sängen jag och Linnea för jag höll på att dö av trötthet. Efter 10 min sov hon som en stock. Orkade inte heller bära in henne i sitt rum, det är lite trångt och bökigt med stor mage och litet sovrum... Hehe... 

Så hon har fått stanna hela natten. Jag sover ändå knasigt om nätterna nu för tiden så märkte knappt att hon låg där. 

Idag fyller mamma år. Ska hem till henne i kväll och fira. Om inte bebisen vill komma då. Men det tror jag inte. Känner inte nått. I morgon ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtljud och kolla blodtryck mm. 
Det känns som bebis är så nära men ändå så långt bort. Vet ju att h"n kommer snart men känns som en evighet! 

Dags att väcka Linnea tror jag och äta frukost... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback