Ingen bebis

I morse fick vi gå upp tidigt jag och Linnea. Skulle vara hos barnmorskan kl 8.30 -vilket igentligen inte är tidigt. Men Linnea ville inte gå upp och jag stressa som en dåre för att vi skulle komma i tid. Kom 5 min sent men det var ingen fara. 

Fick träffa en annan barnmorska för min riktiga va tvungen att ta hand om någon föräldragrupp men hon va jätte bra med. Linnea var med hela tiden och fick hjälpa till att mäta magen och hade som vanligt 1000 frågor! Hehe... Jag fick lämna blodprov och det tyckte Linnea va läskigt så då la hon huvudet i knät på mig hehe... Allt såg bra ut iaf. Hade ökat lite mycket i vikt bara, som vanligt när det gäller mig. (Räcker att någon säger pizza till mig så ökar jag 10 kg... Haha...) men sen har jag väldigt mycket vatten just nu med. Hatar det. Skönt att de är över snart! Förhoppningsvis har jag en bebis att gosa med istället om allt går bra. Längtar! 

Just nu känns det som att det aldrig kommer sätta igång. I så fall Att jag kommer bli igångsatt och det vill jag inte... Vill att det ska sättas igång självt,.. Hur orkade jag ens gå 11 dagar över med Linnea? Haha... Det kommer när det kommer. 

Har hört några tro nu i helgen. Den 6 eller 7 juni. Vem vet! Kanske åker in på nationaldagen? Hehe... 

Sugen på glass nu igen... Men måste skärpa mig. Annars kommer det väll ut en big pack mellan bena istället för bebis... Glass är för gott... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback