Paus

Igår tänkte jag att jag ställer inte klockan. Jag och Linnea sover så länge vi kan och skulle vi vakna kl 8 så kan vi gå till dagis. Annars får hon va hemma. Kl 9 vakna Linnea. Och jag med då :) så skönt att sova ut och inte stressa iväg. Ringde dagis och sa att vi försovit oss och att L är hemma istället då. 

Har fått gjort massor idag. Vet inte vad som hände där! Haha... Bytt lakan i sängen, fixat disken. Skrivit ikapp mig i bebisboken, tvättar kläder och lakan... Ja massa bra tycker jag själv. Skulle behöva dammsuga med men det vete fan om jag orkar... Nu ligger jag i soffan och försöker få bort svullnaden i fötterna som blev efter att jag suttit vid köksbordet och pysslat. Linnea är ute på gården och leker med Fanny och Alexander. 

Känns som det ska komma regn vilken sekund som helst ute... 

Nu kom hon in så bäst att äta lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback