Fredag! ❤️

Idag är det freeeeedag!! Så himla skönt!! Ska bli SÅ gott med helg. Slippa gå upp 05.15. Iof får vi ju en nattgäst i kväll så kanske vaknar tidigt ändå i morgon :) Men det är skillnad att gå upp och klä på sig eller gå runt i pyjamas till kl 12.... Haha! (Jag går aldrig i pyjamas till kl 12, kanske att jag kan de om 10 år, men inte nu... :) ) 

Hade massa konstiga drömmar i natt med. (Börjar bli en vana) Drömde bland annat om matmötet  vi hade idag och om mitt lönesamtal. Som vanligt är drömmar alltid värre än verkligheten haha... Men både mötet och lönesamtalet gick bra. Även om jag hade velat ha mer än vad min chef ville ge mig, men så brukar de väll vara? 

Köpte ny säng till Linnea härom dagen ju. Jimmie har satt ihop den nu och jag har fått köpt madrass så Linnea är supernöjd. Stor säng till stor tjej! 

Nu ska jag jobba igen! Suprice va?!!?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback