Hej igen

Om 10-12 veckor är jag tvåbarnsmamma. Kommer ha två yrväder att älska! Hur lycklig blir man inte då? :) Så snart men ändå så långt bort. Det värsta tycker jag nog är att jag inte har någon aning om hur det kommer bli. Hur kommer sommaren bli? Semestern? Vad ska vi hitta på? Ekonomin? Men det är väll sånt som löser sig! :) undra hur Linnea kommer bli som storasyster? Måste börja fajtas om min uppmärksamhet osv... De får vi se helt enkelt! :) 

Ja, idag går jag in i vecka 30! På måndag ska jag till mvc å mäta och lyssna hjärtljud. Längtar! 

Ska även till tandläkaren, men de är en annan historia! Haha! 

Idag märks de att de är varmt ute. Jag har sån fotsvett! Haha... Märkte de när jag tog av mig skorna nu på rasten! Lukta inte ros direkt! Har vart mycket att göra idag. Ska på möte i morgon så har fått förbereda en del idag, plus att servera kom och leverans från M&F. PLUS att jag ska skriva komihåg lappar till blivande vikarien! Skönt att de är fredag i morgon... 

Å i morgon kommer Jesper hem till oss och sover över! Ska bli så kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback