Hej onsdag

I ungefär 1 timma höll det jag lagat igår. Alltså mina byxor som sprack. Dom sprack igen! Suck... Men inte hela vägen som tur är... Haha... 

Onsdag idag. Bara denna och två dagar kvar till att jobba. Känns som en EVIGHET kvar till fredag. Men sakta och säkert närmar vi oss! På fredag blir de kalas i Gbg och på lördag blir de kalas, eller ne fest är de, i romelanda. :) ska bli kul! 
Så är det bara onsdag... Blä... Skönt att de är lugnt på jobbet idag iaf.. 

Igår kväll va vi hemma i Lycke och åt våfflor med mamma. Himla gott men man orkar inte så många som man vill! Haha...! 

Och Linnea blev trött och grinig i slutet så stanna bara en kortis. Klockan va iof halv 8 eller nått när vi åkte och Linnea brukar somna vid 19 när de är tidig vecka för henne. Undra hur rutinerna kommer bli från och med nästa vecka. Då är ju jag gravidledig (om nån har missat??) och lämnar henne kl9. Kanske hon är uppe längre på kvällarna och sover mer på morran?? Kanske inte första veckan. Men andra eller tredje?? 

Vad hungrig jag blev nu då... En timma till lunch! :( 

I morse va de inga minus ute iaf :) inte alls lika kallt! Väldigt bra! Och i helgen ska de bli stålande sol och runt 13-15 grader!!! Gött!! :) 
Så stod de sist jag kollade iaf! Hoppas de inte ändras :) 

Min våffla! Mums!


Mamma och Linnea fjäskar med Sigge :) 

Han verkar inte klaga ! :) haha... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback