Jag dog lite nu...

Jag är sååå trött forttfarande och det kommer nog inte att gå över inom ett halvår... Positiva klubben här! Haha... 

Mycket att göra på jobbet ännu men det är bara idag och i morgon och nästa vecka så är jag gravidledig sen! vet fortfarande inte om jag får någon som går bredvid mig sista veckan... Ska jag skita i egentligen. Inte mitt problem. Men det gör man ju inte... 

SKIT SAMMA! 
Nu skriver jag om nått annat... Haha... 

Idag är det vårdagjämningen! Dagarna blir längre än nätterna! Längtar tills man kan sitta på balkongen och äta frukost och sedan åka till stranden...! Så skönt! (Konka ner med barnvagn och antagligen en trotsig 4-åring och tusen väskor packade med blöjor, mat, ersättning, fika, badkläder mm..) haha! Kan se det framför mig... Tur jag är envis! ;) 

Och i morgon är det fredag! Hitta ett recept på en chokladkaka som jag ska testa att baka i morgon! Annars vet jag inte vad som händer i helgen... Eller vet jag de? Står inget i min almanacka iaf! Se om man kan få köpt en madrass till soffan i köket och klä om den. Den ser för jävla äcklig ut nu... Hål och fläckig... Och kanske möblera om i Ls rum. Ja vi får se! 

Garvar lika mycket varje gång jag ser denna! Haha!! Lyckliga familjen ska ta roliga semesterbilder... Hahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback