Lunch-tajm!

Nu har jag vart hos tandläkaren! Det gick bra. Hon tog bort limresterna jag hade kvar med nån slip och massa vatten sprutandes hej vilt. När hon kom till nån tand på höger sida så ila de till som bara den!!! Visste inte vart jag skulle ta vägen så det blev automatiskt att jag försökte stänga munnen. Men istället så slipade hon till mig på läppen ( mitt fel, jag vet) så nu har jag sår där som svider istället! Men jag är glad ändå för jag har det roliga kvar! Träffa barnmorskan! :) lyssna på bebis...! 

Va ju barnvakt i helgen :) gick jätte bra. Han och Linnea lekte bra ( vissa stunder) kommer ju dom stunderna då dom bråkar med. Men mestadels är det happy och gillar varandra! På lördagen åkte vi ut till Lycke och var med mamma. Sen på eftermiddagen va de fika hos Hanna. Hon fyllde år, men det var ingen kalas. Bara fika. :) 
Väldigt go fika :) 

På kvällen hade Jimmie killkväll så då åkte vi hem till mamma jag och Linnea och sov där. Såg Mig äger ingen när Linnea och Jesper somnat och det var en film med tårar kan jag lova! Inte den bästa jag sett men bra ändå! 
Gillar inte Persbrandt igentligen men han spela bra i denna. 

Aaah vad de svider på läppen!! 
Snart blir det mer jobb. Ska jobba ändå till 14 idag bara för att jag var iväg hos tandläkaren. Slutar ju annars 13.30 så jag slutar ju inte så sent ändå... Haha! Efter de blir de mvc!! 

Men som sagt, först mer jobb! 

Lilla Sigge :) 
Kusiner på språng till sjöbodarna. Vi grilla korv och kasta sten! :) 

Vissa av oss samlade sten med... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback