Så gött!

I morgon är det fredag OCH min sista dag! Idag känns det vääääldigt skönt att de är sista dagen snart... Har vart mycket idag... Får fira lite i mon kväll tror jag :) Lite räkor och go sås till de! Haha... 

Idag går jag in i vecka 32. Bebis kommer ungefär väga 2 kg i slutet av veckan (slutet av gravidveckan alltså ) börjar tjocka till sig nu! Och de lär ju jag oxå göra då... Stod i den käcka appen jag har att nu har man väldigt lätt för sig att lägga på sig från och med denna veckan. (Som om jag inte haft de innan!) haha... ! 

Trökväder idag. Funderar på att baka en kaka och ta med i morgon och ge dom på jobbet. En liten "hej då kaka". Men vad ska man baka?? 

Jaja nu har jag en hel dag kvar att jobba och 1,5 timma! Hihi...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback