Semester, the Reef och så

De ska tydligen lämnas in om semester snart. Iaf på Jimmies jobb. Jag är glad att jag slipper lämna in och ansöka mm. Jag kommer ha hela sommaren med bebis och Linnea! Underbart! Längtar så jag kan dö!  :) 

Speciellt när det är sånna här goa dagar som det är idag! Solen lyser och fåglarna kvittrar! Och det bästa: det är ljust på morgonen!! Längtar tills jag kan börja cykla igen. Blir sugen när det är så gott väder! Undrar hur jag kommer klara backarna då?? Haha... Inte alls skulle jag gissa på! Men de får bli en motivation! 

I helgen va vi på the Reef. Jag, Jimmie och Linnea. Kan ju inte påstå att jag är utvilad haha! Bada hela tiden och upp tidigt! (Får sova när jag blir gammal! ) men så skoj de va! Kan tänka mig att åka dit igen. Linnea är väldigt lik mig när de gäller ruschbanor i vatten. (Fegis) men Jimmie fick med henne upp på den största som gick runt hela the Reef och jag stod och vänta vid slutet. Linnea började gråta vid slutet och ville absolut inte åka igen!! Haha... Kanske nästa unge blir mer som sin pappa? (Göra först och tänka sen) Jimmie försökte få med mig att åka med men jag vägra. Hade jag inte vart gravid så hade jag testat, faktiskt. Men va rädd för samandragningar om jag skulle bli stressad! Haha... Så nästa gång kanske?? 

Nu är rasten snart slut. Jag hade med nig lax till lunch idag och jag höll på att kräkas när jag åt den. (Mår illa bara jag tänker på den...!! Uuuääääk..!!) vissa bitar va alldeles slemmiga... Vet inte vad som hänt. Vidrigt iaf! Så mätt blev jag ju inte... Kanske lättare att börja jobba nu då?? Haha... 

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback