TGIF!

Äntligen fredag och jag har bara nästa vecka kvar att jobba!! Hur skönt som helst! Känner i benen att man bär lite extra hela tiden... 

Jag har fått sån fotsvett med! Vet inte om det är för skorna jag har eller för att de e mycket på jobbet och man stressar runt och svettas. Men känns! Det gör det! Haha! Mysigt... 

E så jävla glad att det är fredag! Största anledningen till varför jag kom upp i morse! Haha... Och när jag gick på loftgången hemma till bilen så kom jag på att nästa fredag är sista jobbdagen på ett år drygt! 

Jag gick med en grupp på fb som heter Återbruka mera. Gå inte med i den. Den är lifsfarlig! Man vill göra ALLT! Folk har sån fantasi på att återanvända saker eller göra om så man blir helt sjuk!! Fick en bokhylla av Kennie och Ellenor igår som vi hämta och genast började jag tänka att det hade vart fräkt att tapetsera! Så det kanske blir ett projekt när jag är ledig sen? Vi får se!! 
Kul grupp att vara med i! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback