Tråkigt inlägg

Har inte mycket tid kvar på rasten men måste klaga av mig lite så: Varning för ett tråkinlägg! Hehe... 

Både idag och igår har jag vaknat innan klockan ringt! Igår 30 min innan idag 15 min innan. Jag känner mig ALDRIG pigg längre! Inte ens en stund på dagen. Trött trött trött!!! Jag är trött på att vara trött. Längtar till min gravidledighet nu så jag kan vila. Vill vara hemma nu. Jag vet det är inte långt kvar, men jag orkar inte! Stress på jobbet för att man ska hinna med allt som ska göras till nästa person ska ta över. Stress för att ha dåligt samvete för att man inte får stressa. Dåligt för både mig och bebis. Försöker tänka positivt att det är bara si många dagar kvar att jobba. Jag ska stå ut. Men det är för jävligt att vara trött HEEEELA tiden. Linnea kommer in på natten och knör. Ska helst ligga på mig. Jag svettas som en gnu och kan inte ligga på rygg. Blir för jobbigt att andas! Blir jag väckt på natten så sätter hjärnan igång alla tankar. Jobb, bebis, pengar, bostad =Svårt att somna om... 

Jag vet att detta inte är för evigt men just nu känns det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback