Vår

Jo lite vår är de ute. Men längtar tills solen ska skina fram så blommor kommer fram och man blir glad... 
Jag är glad idag ändå. Va ju i Ullared igår. Hittade nya kläder att klä magen i!! Haha... Älskar nya kläder. Så i morse gick det fort att klä på sig och göra sig klar till jobbet! Hehe... 

Hittade även en del till bebisen... Tro det eller ej, men jag köpte två omlottbodys och mjukisar till de. Flaska och lite annat bra och ha. Kommer ju inte amma så köpte en liten flaska och en lite större som bebben kan ha senare. 
Kollade på sängmobil med men de vill jag nog vänta med tills bebisen är här. Så man vet om man ska köpa en "tjejig" eller "pojkig".Aaaah!! Jag längtar...!! Känns som det inte är så långt kvar samtidigt som det känns som en evighet. Hoppas min graviditetspenning går igenom snart så jag kan vila lite då och då och orka lite mer med Linnea. 

Köpte även massa pyssel-saker igår till mig och Linnea. Jag ska ha till bebisboken jag skriver i och Linnea älskar bara att pyssla! Haha... 

Vad ska man göra till middag då? Funderar på falukorv... Har en skrajsen bit kvar i kylen som borde ätas snart. Men är inte alls sugen på de... Jaja vi får se. Gött att de är onsdag idag. "Rätt sida av veckan..." Hihi... 
Och bara 3 veckor och 2 dagar kvar att jobba om gravpenningen går igenom! OM det går igenom... Tänk om inte? Vad gör jag då? 

I natt sov jag som en stock! Ingen Linnea som väckte mig. Ingen katt som krafsa på dörren och väckte mig och ingen Jimmie som snarka eller tv som störde! Eller jobbiga toabesök. Hur skönt som helst! Somna 22.15 och vakna 05.45! Behövde de! Fast känner mig ändå inte utvilad. Men det är bara att vänja sig! Hehe... Utvilad, vad är det? 
Snart dags att göra sista rycket så man kommer hem! 
God natt höll jag på att skriva, men jag ska ju inte sova nu! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback