Vårfrudagen

Idag va de -1 ute när vi gick till bilen. Så jobbigt när man vill kunna gå ut utan att huttra! Och på dagen är det 10-13 grader. Igår va riktigt skönt ute! Jag och Linnea åkte några ärenden i k-älv och vi hade bara tröjor på oss. Jag hade en halsduk först men den fick jag ta av. Känns som de är lika gott idag! 

Satte mig på en pall jag har i köket förut för jag skulle skriva några papper. Då sprack mina brallor på ena låret! På insidan. TUR att jag bara har 3 dagar till att jobba. Då ska jag la stå ut! Hehe... Om byxorna klarar de. Så dom inte spricker mer tänkte jag... 

Va och leta efter sånna där tapetböcker med utgående tapeter i, igår. Tredje affären jag va på hade. Alla andra va slut. Men den sista hade tre stycken som jag fick och den ena hade så himla söta barntapeter i. Nöjd bidde jag iaf!! :) 

Ska in till Kungälv idag med. Ska lämna en grej till chefen och sen kolla på fleecejacka till Linnea. Hon ville tydligen ha de på förskolan. Å de kan la va skönt när dom är ute mitt på dagen. Istället för en tjock vinterjacka... 

Bebis mår bra annars. Sparkar som aldrig förr och börjar känna mer och mer när h"n rör sig i magen. Alltså När bebis vänder sig och så. Känns som magen ska spricka ibland när man inte är beredd på de! Haha... Har filmat några gånger när bebisen har hicka med. Hela magen guppar :) Jimmie la munnen nära min mage en dag och prata lite och tjong så fick han en snyting! Haha... Jag låg på sängen. 

Då sa jimmie om du är en kille sparka igen!  
"Neeej. Jag är en tjej. " hörde vi en liten röst från andra sidan av min mage. Va Linnea som satt sig på huk nedanför sängen! Haha... Va vi skratta! Hon är för rolig. Sån humor som en vuxen ibland! 

Idag ska vi till Lycke och fira vårfrudagen. Nej våffeldagen är det ju :) eller vi kan la fira båda två men vi ska äta våfflor iaf! Hehe... Längtar tills vi kan sitta ute på altan och fika... Men de kommer de med! :) 

Nu ska jag jobba igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback