Hello

Då har jag parkerat arslet i soffan efter att storstädat  lägenheten! Blir "bara" trött i bena efter ett sånt här gympapass och det är la för att man är så tung nu. Annars funkar det fint att gå runt här. Följde med Jessica till VC förut efter att jag lämnat L och då gick jag ner från oss. När jag gick där så tänkte jag: det här hade jag aldrig orkat om det var Linnea jag var gravid med. Då vägde jag ungefär 10 kg mer än vad jag väger nu. Kände mig smal för en stund! Haha... 

På onsdag ska jag till Shalgrenska och visa mitt ärr i knävecket. (Hatar de) men vad ska man göra. Ett ont måste. Ungefär 1,5 årsedan jag opererades. Tiden går fort! :) 

Va sugen på godis jag blev nu då... Tur vi inte har nått hemma.. Hehe... 

Idag på gravidappen stod de att det är 23 dagar kvar till bf. Pirrigt!!! Kanske ska börja packa bb-väskan ändå? Börja ta fram bebiskläder mm? Iaf plocka undan i h"n garderob. (Ligger massa annat bröte där nu som ska väck så man får plats med kläder. ) blev trött bara jag tänkte på de... Vi har så mycket skit i dom lådorna som man ändå inte vill göra sig av med så det blir bara att man flyttar på de till nästa ställe. Och det är det som är tröttsamt... Får ta tag i det någon dag då jag är på släng-humör! Haha... 

Ne om man skulle ta och lägga sig och vila en stund..? Innan man ska hämta yrvädret :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback