Knökad med fredagsmys

Nästan inget batteri på telefonen så får se hur långt jag kan skriva! Hehe... (För att gå och ladda den går ju inte... Hehe) 

Sitter och kollar lets Dance och har ätit alldeles för mycket godis och popcorn. Linnea har precis somnat. Ligger i soffan ännu... Idag va jag på göksäter med mamma och Hanna medans Linnea va på dagis. Hittade två stora tröjor jag ska ha med mig till bb som kan va gott att ha på sig när allt är klart och man åker hem... 

Sen när jag kom hem va de bara att hämta Linnea och vi satte oss och måla på balkongen innan solen försvann för mycket där. 

Käkade korv med mos och räksallad till middag idag. Hemmagjord alltså. Himla gott blev de! Linnea tyckte moset va goast och åt säkert 5-6 port av de! Kul när man lyckas och hon verkligen äter! 

Va hos Jessica och barnen en snabbis innan middagen med. Linnea Busa med pojkarna och jag tjöta med Jessica! Hihi... 

Ne nu ska jag fortsätta kolla på lets Dance! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback