Måndag och studiedag

Två nätter i rad har jag vaknat vid 3-tiden och inte kunnat sova. Antingen för varmt eller nått annat som stört min sömn. I natt kunde jag inte somna om så då låg jag och kollade på telefonen. Men då hade Linnea kommit in till mig med, så kanske va de som jag vakna av? Äh kommer inte ihåg... 

Idag va de studiedag för Linnea så hon har vart hemma hela dagen. I morse va hon lite grinig och hostig så jag trodde hon va på väg att bli sjuk men inget jag märkte på eftermiddagen. Får se hur natten blir för henne. Hon Somnade framför en film i kväll. Rätt tidigt, så hon kanske vaknar jätte tidigt i mon... 

Va hos barnmorskan en snabbis idag med. Skulle bara kolla blodtrycket och det såg bra ut :) efter de köpte jag och Linnea varsin glass. Gick till den affären som ligger bredvid. Ytterby Livs? Eller vad den heter... Tror det är så. Men jag gillar inte den affären igentligen... Handlade där (för hundra årsedan nu haha) chips. Sprang ner lite lätt jag och Jimmie för vi var sugna på de. När vi kom hem såg vi att chipsen va gammal... Datumet hade gått ut! Frächt...  Gick dit nån vecka efter eller två och köpte en marabouchoklad. Såg att den oxå va gammal när vi kom hem. Plus att dom inte ens hejar på en när man kommer in. Idag satt de en gubbe bakom kassan med sin dator och kollade inte ens upp när vi gick in... Jag sa hej då svara han... Ne den affären gillas inte. Inte av mig iaf... Men glassen gick ner :) Kollade inte ens datumet... Haha... 

Tisdag i mon och barnbidraget landar på kontot! Inte en dag för sent :) 

Nu måste jag säga go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback