Onsdag. Shalgrenska. Negativ. Sova

Finns de nått goare än att lägga sig i en renbäddad säng?  Känns heeeelt ok! Hihi,,, 

Idag va jag på Shalgrenska och kolla upp mitt ärr i knävecket och resten av alla prickar på kroppen. Tog max 2 min tror jag... Aldrig gått så fort! Haha .. Kändes inte som hon va så noggrann när hon titta men dom vet la va dom gör. Nu ska jag dit i september nästa gång... Hela sommaren först att njuta av. 

Bara skit på tv i kväll med... Inget kul att titta på alls. Känner mig inte direkt så positiv ikväll heller... E irriterad och vill bara sova i hundra år helst... 

I morgon blir det förskolan för Linnea. Och jag får roa mig med annat. Ska slänga massa skit iaf som ligger i Skåpen här hemma som man aldrig använder. Bad Jimmie gå igenom en del som jag rensat ut igår, om de va nått han skulle ha men han har inte rört nått där så jag slänger de i morgon. Köpt mindre soffbord med så nu har vi nytt soffbord OCH det gamla kvar i vardagsrummet. Nej då, tar inte alls plats! Har fotoalbum som ska ner till källaren med. Låg i en av lådorna som är till skötbordet. 
Va icke positiv man kan vara nu känner jag... Skulle nog behöva sova nu istället... Ska nog ta och göra det och hoppas på att vara piggare i mon! Och gladare... Haha... 

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback