Segis

Idag har jag vart seg! Vakna 09.20 (snacka om sovmorgon!) gick på toa och hoppades på att får sova lite till (!!) men 09.30 kom Linnea in och va hungrig. Oftast säger hon så bara för att få upp en... Men gick upp och duka fram. Jag va sugen på sill som vi hade i kylen så jag åt de och ägg till frukost. Sen efter de har jag rapat sill hela dagen! Så äckligt...! 

Haft svullna fötter idag med. Kändes som jag hade vattenballonger UPPE PÅ fötterna efter vi kom hem från bäckebol idag (va där en snabbis) De är tur att det är i slutet av graviditeten och inte början eller mitten... Hehe... 

Netten och Jesper va här och hälsa på idag med! Riktigt kul att dom ville kika in :) Luncha och tjöta lite! 

I morgon är de vårruset. Jag är lite sugen på att springa, va väldigt kul förra året (även om himlen öppnades sig över oss) men jag skulle inte ens orka gå runt... Får nöja mig med att vara hejaklack i år :) 

Ne nu ska jag sova. I morgon ska jag till barnmorskan :) go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback