Vårruset

Åh vad taggad jag blev på att börja springa igår när vi var på vårruset och tittade. Mamma, Netten, Ellenor och Jennifer var duktiga som gick/sprang runt. Såg några med gravidmagar som gick runt vårruset med så då kändes de som en dålig bortförklaring för mig att inte vara med. Men sen när jag inte ens orka gå från parkeringen och till Slottskogen utan att bli andfådd och trött så hade jag ju aldrig orkat 5km... Sparar mig till nästa år! 

Hade de väldigt trevligt ändå! Hade med mig Linnea för Jimmie sluta sent och Hanna var med oxå. Vi gick runt och titta och tiggde till oss gratisprover lite här och där! Haha... 

Blev sent igår med. Linnea somna inte för ens efter 22. Så i morse vid 8 fick jag väcka henne så vi kunde gå till dagis. 
Inget soligt väder ute idag men väldigt skönt ändå! Sitter på balkongen nu och svalkar mina element-fötter. Lite vatten i, men inte så mycket ännu... Haha... Kommer la ikväll... Bebis är pigg och rör sig. Känns som dom flesta tror de kommer bli en pojk. Vi får se! Så spännande när man verkligen inte har en aning om NÄR h"n ska komma! 

Kollade på "Känn ingen sorg" lite förut. Den är bra den filmen. Så roligt att de är i Gbg med... Man känner igen ställena. Men stängde av efter drygt halva för då började de krypa i fötterna och bena i mig. Va tvungen att städa linneas rum och fixa disken från igår och plocka upp allt vi hade med oss igår på vårruset. OCH göra rent kattlådan... Ingen rast ingen ro låter de som men jag sitter ju och vilar nu. Har nån timma till att vila innan jag ska hämta L. :) 

Vad ska man göra till middag idag då? Igår åt vi köttfärssoppa med potatis i. Den blev jätte god och Jimmie tyckte vi kunde äta den idag med. Men njaaaa... Tog iof fram köttfärs från frysen men fundera på att göra köttfärspaj. De är gött de med! Så får de nog bli. 
Ne nu ska jag in och lägga mig lite. Borde inte göra det igentligen eftersom de blir så segt att gå upp sen. Men de e så jävla gött... Haha! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback