Choklad

Tänkte jag skulle testa en månad utan choklad. Vet inte vad som är värst? Att jag måste göra en grej av de, att det inte bara är att säga ne ingen mer choklad! Eller att jag igentligen inte vill men känner att jag måste. Haha... 

Choklad är så jääävla gott. Finns det nått goare? Gott som ljus, mörk eller som glass ,kakor ,smaksatt med olika saker. Choklad är som en drog. Skit svårt att sluta äta de! 

Varför då göra detta? Behöver en utmaning. Choklad är min svaghet och jag ska klara de! 
Tror dessutom att min kropp skulle må bättre av de. Därför ska jag testa en månad för att se om nått ändras? 

Börjar i morgon. Så ingen choklad innan den 27 november.  
Spännande! Håll tummarna för mig! 
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback