Nu är det nära!

På min räkna-ner-kalender jag har på telefonen står de att det är tre dagar kvar tills vi ska flytta. 


Men antagligen kommer vi flytta på fredag redan. (Eller i morgon. Beror på bilen vi ska låna och köra saker i ) 

Väntat i tre månader och nu är de dags! Känns konstigt, Stressigt och kul! Längtar ihjäl mig! Samtidigt som jag får ångest på att tänka på alla saker som inte är nerpackat och ska packas ner. (Sånt man inte kan packa nu) 

Blir nog bra detta 😊 

Nu måste jag sova så jag orkar gå upp när det är dags att mata Ville-Pille första gången  i natt! 


Kommentarer
Anonym säger:

Är så glad för din skull. Å nu kommer vi närmare varann igen:) pöss

2014-10-30 | 20:03:25
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback